Pokud je vše v pořádku, tak opravdu ano.
Ale u veškerého zboží, které přijmeme, zkontrolujeme stav, který jste uvedli. Pokud stav produktu nebude odpovídat uvedenému stavu, může se cena lišit.
Pokud si nejste jisti, zda váš produkt projde kvalitativní kontrolou, můžete jej i tak zaslat. Pokud se tak stane a produkt neprojde, můžeme ho zrecyklovat nebo jej vrátit zpět za cenu poštovného.
Od jednoho člověka přijmeme pouze 2 totožné produkty.
Pokud vlastníte několik totožných kusů zboží, obraťte se na nás a dohodneme cenu.Jakmile objednávku dokončíte, již není možné dodat další produkty. V takovémto případě budete muset vytvořit novou objednávku.
Neexistuje lhůta, do které byste měli zaslat své zboží. Nicméně pokud zboží neobdržíme do 10 kalendářních dnů od dokončení objednávky, cena zboží se v závislosti na trhu může změnit.
Přijímáme tyto formáty: PAL/region 2